Włączenie do diety smacznych migdałów kalifornijskich

Włączenie do diety smacznych migdałów kalifornijskich

Odpowiednio zbilansowana, zdrowa i dopasowana do nas dieta wpływa na wiele aspektów naszego życia. Dzięki różnorodnym posiłkiem bogatym w witaminy i mikroelementy na dłużej zachowujemy zdrowie, przeciwdziałać chorobom cywilizacyjnym, mamy lepszy humor i samopoczucie, mamy lepsze wyniki w sporcie oraz wagę w normie. Warto więc zwracać uwagę na to co kładziemy na swój talerz. 

Spożywanie smacznych migdałów kalifornijskich

smaczne migdały kalifornijskiePyszne i zdrowe jedzenie dostarcza nam energii potrzebnej do prawidłowego funkcjonowania oraz cały szereg witamin. Zadbajmy o odpowiednią podaż białka, tłuszczy i węglowodanów. Uwzględnijmy więc w swojej codziennej diecie odpowiednią porcję warzyw i owoców, węglowodanów (najlepiej złożonych), produktów mlecznych (lub wegańskich odpowiedników dostarczających odpowiednią ilość białka roślinnego), zdrowych tłuszczy. Dobrym pomysłem będzie włączenie do swojej diety migdałów kalifornijskich. Są one prawdziwym bogactwem witamin i mikroelementów. Dostarczają nam one witaminy z grupy B, witaminę E, magnez, potas, miedź, potas, cynk czy żelazo. Są dobrym źródłem białka na które powinni zwrócić uwagę szczególnie osoby nie spożywające mięsa lub produktów mlecznych. Białko roślinne zawarte w migdałach jest dobrym budulcem naszych kości, a także zębów. Taką zdrową przekąskę powinny spożywać w szczególności osoby zestresowane, ponieważ dzięki zawartości witamin z grupy B oraz magnezu obniżają one poziom stresu. Takie smaczne migdały kalifornijskie pomagają nam się skupić, więc jest to świetna przekąska dla uczniów i studentów. Poprawiają one pamięć oraz koncentrację. Regularne spożywanie migdałów kalifornijskich wzmacnia i poprawia funkcjonowanie układu odpornościowego. Zawartość cynku oraz witaminy B2 sprawia, że jesteśmy bardziej odporni na wirusy i bakterie. Warto więc spożywać je w szczególności w sezonie jesienno-zimowym. Ich spożywanie działa zapobiegawczo w sytuacji zagrożenia cukrzycą, obniża poziom złego cholesterolu a także dzięki zawartości nienasyconych kwasów tłuszczowych pozytywnie wpływają na układ naczyniowy. Pamiętajmy jednak, iż migdały zawierają sporą ilość kalorii. Spożywajmy je więc regularnie, ale w niewielkiej ilości. Kilka sztuk wystarczy.

Pyszne i zdrowe migdały kalifornijskie mogą stanowić zdrową przekąskę w dobrze zbilansowanej diecie. Dostarczają one wielu cennych witamin i mikroelementów. Pozytywnie wpływają na układ sercowo-naczyniowy, układ odpornościowy, poziom cholesterolu oraz pomagają w redukcji stresu. Warto więc spożywać je regularnie.