Jak tworzyć wartościowy content marketing?

Jak tworzyć wartościowy content marketing?

Komunikacja „tu i teraz” to jeden z najważniejszych obszarów współczesnej reklamy. Połączenie funkcjonalności urządzeń mobilnych oraz Internetu pozwoliło zbudować nową przestrzeń sorytellingu dzięki wdrożeniu innowacyjnych narzędzi promocyjnych, takich jak transmisje live, popularne story czy możliwość prowadzenia webcastów.

Sposoby na skuteczny i ciekawy content 

agencja content marketingAktywne uczestnictwo odbiorców w działaniach marketingowych za pomocą cyklicznej dokumentacji aktywności na profilach firmowych w mediach społecznościowych pozwala w efektywny sposób budować sieci social network. Głównymi zasadami dobrego wykorzystania narzędzi typu „ADS” przez grupy profesjonalistów takich jak agencja content marketing jest przede wszystkim wyszczególnienie celów strategicznych oraz grupy docelowej, do której będziemy kierować publikowane treści. Umożliwiają one również na bieżące śledzenie statystyk i tworzenie raportów takich narzędzi promocji, które w pozytywny sposób kreują kulturę feedbacku oraz są rentowne pod względem CPM i pozwalają generować zyski przy jednoczesnej optymalizacji budżetu. Możliwość przygotowania transmisji audiowizualnej to obecnie jedno z najlepszych narzędzi, które nie tylko stanowi atrakcyjną formę dla adresata publikowanych treści, ale także pozwala na jej wcześniejsze przygotowanie, dzięki zgromadzonym wcześniej zasobom. Docelowo publikacje wyświetlane są w profilach przedsiębiorstwa przez 24 godziny, jednak narzędzia ADS umożliwiają także ich zapisywanie i publikowanie na stronach internetowych tak, abyśmy mogli w dogodnym dla nas momencie wrócić do materiału. Głównym zadaniem dobrego contentu jest przede wszystkim edukacja. Profesjonalnie przygotowana, ciekawa transmisja może być jednocześnie świetną formą szkolenia oraz reklamy, a po zakończonym webcaście materiały będziemy mogli przesłać uczestnikom w postaci wiadomości mailowej. W takcie trwania webinarum czy transmisji na żywo często nie mamy możliwości na bieżąco odpowiedzieć na pojawiające się pytania, część komentarzy często najzwyczajniej może nam uciec, dlatego po zakończonym spotkaniu online warto zaprosić uczestników np. do aktywności w specjalnej grupie remarketingowej, gdzie łatwiej będzie nam w bezpośredni sposób uczestniczyć w dyskusji i wzajemnie wymienić się spostrzeżeniami na temat poruszonych zagadnień.

O efektywności contentu decyduje przede wszystkim jego forma. Okazuje się, że użytkownicy internetu najchętniej dzielą się treściami, w których zasób słów nie przekracza 500 znaków. Przygotowując materiały do publikacji postarajmy się zachować równowagę pomiędzy informacją a promocją, tworząc treści, które będą jednocześnie przydatne i spróbujmy wyróżnić się za pomocą przyciągającej uwagę strategii komunikacyjnej.

Najnowsze komentarze