Góry bardzo mi się spodobały

Mój chłopak zrobił mi niezwykłą niespodziankę. Tydzień temu byliśmy razem w  górach. To była moja pierwsza wyprawa w góry. Zawsze z rodzicami jeździliśmy nad morze. Mieliśmy bliżej i tak jakoś do gór nas nie ciągnęło. Michał z rodzicami natomiast zazwyczaj jeździł w góry. Uwielbiał spacerować i wspinać się po różnych szlakach. Michał wszystko sam zorganizował a mnie postawił przed faktem dokonanym. Jakiś czas przez wyjazdem dopytywał się o plany na weekend. Czy będę musiała iść do pracy, czy może z kimś się umówiłam.

Michał zabrał mnie do Karpacza

noclegi w karpaczu centrum tanioJa nie wiedziałam za bardzo o co chodzi ale w piątek się zorientowałam. Kiedy wróciłam do pracy czekała na mnie spakowana walizka. Przegryzłam w biegu obiad i wsiadaliśmy do auta. Michał w trakcie drogi powiedział, że jedziemy na romantyczny weekend do Karpacza. Bardzo się ucieszyłam. Uwielbiałam takie niespodzianki. Michał często organizował różne wypady do kina czy teatru i mnie zaskakiwał wiele razy ale pierwszy raz zorganizował całkiem sam wyjazd na weekend. Obawiałam się, że ten wyjazd będzie nas dużo kosztował. Zbieraliśmy na wesele i praktycznie staraliśmy się odkładać wszystkie pieniążki żeby nasi rodzice nie musieli nam pomagać w organizacji tej uroczystości. Michał powiedział, że noclegi w karpaczu centrum tanio załatwił dzięki swojemu znajomemu. On ma w Karpaczu ciocie i ona ma duży pensjonat. Wynajmuje pokoje i apartamenty przez cały rok. Najwięcej klientów ma typowo w ferie i latem ale pomiędzy sezonem też zawsze ktoś u niej wynajmuje pokoje. Ceny były bardzo korzystne a dodatkowo znajomy załatwił nam zniżkę. W cenie noclegu mieliśmy także śniadanie i obiadokolacje. Ucieszyłam się, że Michał wpadł na taki fantastyczny pomysł. W Karpaczu bardzo mi się spodobało. Nie mieliśmy za dużo czasu więc nie udało mi się zobaczyć wszystkiego ale w miarę możliwości skorzystaliśmy z najważniejszych atrakcji. Wspinaliśmy się po dwóch szlakach dostosowanych do moich możliwości. Nawet nie sądziłam, że Michał tak dobrze o wszystkim pomyślał. Zapakował mi wszystkie niezbędne rzeczy. Miałam zapakowane specjalne spodnie i buty dzięki którym chodzenie po górach było bardzo wygodne.

Kiedy wracaliśmy do domu bardzo podziękowałam mu za cudowny weekend. Stwierdziłam, że musimy w wakacje skorzystać z przysługi znajomego i jeszcze raz odwiedzić jego ciocię. Pokoje były zadbane a ciocia przeurocza. Śniadania i obiadokolacje były bardzo smaczne. Bardzo chętnie wrócę do Karpacza i spędzę w górach więcej czasu żeby sobie odpocząć i nabrać sił.