Gadżety reklamowe – czy się sprawdzają?

Gadżety reklamowe – czy się sprawdzają?

Czy gdy idziemy ulicą lubi dostawać ulotki? Większość osób mogłaby powiedzieć, że zdecydowanie tego nie lubi. Zazwyczaj nie lubimy rzeczy, które po prostu nie są z naszego punktu widzenia praktyczne. Tak jest natomiast właśnie z ulotkami. Cenimy sobie natomiast to, gdy firmy dają nam przykładowo darmowe długopisy, jakieś ołówki, notatniki itp. Mamy bowiem świadomość tego, że jesteśmy w stanie to w jakiś sposób wykorzystać. Czy wiele firm korzysta z gadżetów reklamowych? Niestety niewiele zdobywa się na takie gesty wobec klientów. Zazwyczaj są one mocno ograniczone, tymczasem może się to dla nas stać kluczem do sukcesu.

Długopis jako forma reklamy

długopisy reklamowe warszawaReklamować swoją firmę możemy na naprawdę wiele różnorodnych sposobów. Liczy się jednak przede wszystkim to, aby sposoby te były naprawdę skuteczne. Czy wypuszczenie serii długopisów reklamowych do rozdawania stałym klientom oraz potencjalnym, jest dobrym rozwiązaniem? Zdecydowanie tak. Przede wszystkim mnóstwo osób cieszy się z tego, gdy otrzyma coś za darmo. Plusem jest również to, że nie jest to kolejna rzecz, o której klient szybko zapomni. Wiele osób przyjmuje wizytówki, jednak ląduje ona w ich portfelach na długie lata. Inni natomiast wyrzucają je zaraz po otrzymaniu ponieważ wychodzą z założenia, że to zdecydowanie im się do niczego nie przyda. Natomiast zupełnie inaczej jest z długopisami. Ludzie je zachowują ponieważ mają pewność, że znajdą dla nich jakieś praktyczne zastosowanie. Później korzystają z nich w swoich domach, w biurach, czasem oddają je komuś. Podświadomie natomiast zapamiętują rzeczy, które zostały na takim długopisie nadrukowane. Warto zamieścić tam zatem jakieś logo bądź też po prostu nazwę swojej firmy. Wówczas jest większe prawdopodobieństwo, że po jakimś czasie dana osoba sobie o tym o po prostu przypomni. Obecnie wiele firm produkuje takie właśnie długopisy reklamowe Warszawa jest pełna takich przedsiębiorstw, ale z powodzeniem możemy znaleźć je także w internecie. Może okazać się to dla nas nawet bardziej opłacalnym rozwiązaniem, ponieważ nie będziemy musieli rozwiązywać tego problemu stacjonarnie.

Takie gadżety reklamowe jak przykładowo długopisy, świetnie sprawdzają się jeśli wręczamy je klientom bądź też osobom które stale korzystają z naszych usług. Mamy wówczas możliwość je w jakiś sposób docenić, ale również i zachęcić innych do tego, aby kupowali u nas bądź też korzystali z naszych ofert. To zdecydowanie skuteczniejsza forma reklamy niż ulotki czy też wizytówki, które rzadko się sprawdzają.

Najnowsze komentarze